Friday, September 18, 2009

...a little comic



Jeg tror vores hund Hannah syntes jeg skulle have en "hånd" med, da jeg ville tage billeder af nogle sokker. Hendes snude kom i hvert fald med på billedet - ret irriterende - men så kom jeg på denne ide.
Det kan måske også kamuflere mine manglende erfaring i at tage billeder.
(Det kan være jeg kan få Marlie til at lære mig nogle tricks, hun tager i forvejen skønne billeder - men har lige været på fotokursus!)
Fortsættelse følger . . .

I think that our dog Hannah thought she would give me a helping "hand" while I was taking some pictures of som socks. In any case her snout got in the picture - pretty annoying - but then I came up with this idea. Maybe it can camouflage my lack of experience in shooting pictures.
To be continued . . .

No comments: